28-11-2019

POS Trends & Tapas - technologie en passend onderwijs

Op 26 november 2019 vond er weer een Trends & Tapas plaats. Dit keer over ‘De waarde van technologie en data voor passend onderwijs’.

Lees meer ▸

28-6-2019

Positieve reacties POS dashboards op Trends & Tapas

Op 21 mei 2019 vond er weer een Trends & Tapas plaats. Dit keer over ‘Kwaliteit handen en voeten geven’. Het was een mooie bijeenkomst met voldoende afwisseling. Een praktisch model voor kwaliteit(szorg), in gesprek over interactieve POS dashboards en een blik op de toekomst van het onderwijs.

6-3-2019

Een levend SOP, waar inhoud en implementatie samenkomen

Het Steunpunt Passend Onderwijs publiceerde op 18 december 2018 ingrediënten en praktische tips voor een levend en zinvol schoolondersteuningsprofiel (SOP). Dit is ook ons expertisegebied. We vatten graag hun tips voor jullie samen en doen een aantal toevoegingen vanuit onze ervaring bij Perspectief op School.

7-3-2019

Trends & Tapas brengt inspiratie en nieuwe inzichten in een informele sfeer

Trends & Tapas is voor directeuren en bestuurders van samenwerkingsverbanden in het Primair en Voortgezet Onderwijs. Deze keer met als thema ‘kwaliteit samen met de scholen handen en voeten geven’.

12-2-2019

Monitor de kwaliteit met de POS “Kwaliteit” monitor module

Met de POS module “Kwaliteit” monitor je (de ontwikkeling van) de belangrijkste thema’s uit jullie OndersteuningsPlan (OP) of jaarplan. Dit is een van de ontwikkelingen die op ons nieuwe platform mogelijk worden.

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸