7-11-2023

Even voorstellen: Tessa Muller, management assistent bij Perspectief op School

Gisteren is Tessa Muller bij ons gestart als management assistent. Tessa is al druk bezig om zich te verdiepen in de wereld van passend onderwijs. Ze stelt zich met veel plezier even voor. Welkom bij het team van Perspectief op School!

Lees meer ▸

30-10-2023

LNPO 28 november & 30 november: Schrijf je kosteloos in!

Eind november organiseren we weer twee nieuwe sessies van het Lerend Netwerk Passend Onderwijs. Het Lerend Netwerk Passend Onderwijs is geboren uit de vraag van directeuren, bestuurders en kwaliteitsmedewerkers van samenwerkingsverbanden (SWV’s) om in gesprek te gaan met collega’s en experts over specifieke thema’s. Het thema van deze bijeenkomst is ‘‘Meetbare en merkbare indicatoren formuleren om, aan de hand van data, de voortgang op de doelstellingen van het SWV te monitoren’’.

24-10-2023

Reactie POS op vervanging wettelijke verplichting Schoolondersteuningsprofiel (SOP) - update oktober 2023

Op 5 oktober is het wetsvoorstel ‘Ouders en leerlingen’ naar de Tweede Kamer gestuurd. Dit wetsvoorstel heeft als doel de positie van ouders en leerlingen binnen passend onderwijs te versterken. De inwerkingtreding van het wetsvoorstel is vooralsnog voorzien op 1 augustus 2024.

9-10-2023

Trends & Tapas 7 november: schrijf je kosteloos in!

Op 7 november gaan we tijdens Trends & Tapas weer in gesprek over een actueel thema voor samenwerkingsverbanden: ''Dekkend netwerk: zicht op ondersteuning(smogelijkheden) binnen het SWV''.

6-10-2023

Wij zoeken een ambitieuze sales-relatiebeheerder (32-40 uur) met affiniteit voor passend onderwijs!

Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving in een functie waar je kan blijven leren? Wil jij een belangrijke bijdrage kunnen leveren binnen een snelgroeiende organisatie die bekend staat om zijn innovatieve ondersteuning binnen passend onderwijs? Een functie als sales-relatiebeheerder is jou dan op het lijf geschreven. Je bent ambitieus, ondernemend, samenwerkingsgericht, flexibel en communicatief. Je neemt graag verantwoordelijkheid, streeft naar kwaliteit en resultaat. Je hecht aan verdere ontwikkeling, voor zowel jezelf als ons team.

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸