30-6-2023

TOP dossier komt onder de vlag van Perspectief op School

''Samen de merken versterken met behoud van kwaliteit en identiteit.'' Vanaf 1-7-2023 komt TOP dossier onder de vlag van Perspectief op School. Naast het platform van TOP dossier verhuizen ook de medewerkers mee naar Perspectief Op School. Het samengestelde team van TOP dossier & Perspectief op School zal zo samen verder bouwen aan een mooie toekomst.

Lees meer ▸

7-6-2023

Anders is niet altijd érgens anders - afscheid met een twist

Hoe mooi kan het lopen soms. Half april hebben wij jullie allen geïnformeerd over het vertrek van Olof Craenen als senior relatiebeheer per 01-07-2023 en de start van Pim de Mol in die rol per 01-05-2023. Pim is inmiddels al aardig ingewerkt en heeft de eerste relaties inmiddels gesproken. En nu, nu kunnen wij jullie informeren dat Olof Craenen met ingang van direct, bij Perspectief op School aan de slag gaat als Strategisch adviseur.

7-6-2023

Trends & Tapas - Integrale kwaliteitszorg binnen je SWV

Gisteren was het weer tijd voor ons halfjaarlijkse evenement Trends & Tapas. Samen met leidinggevenden en beleidsmakers van samenwerkingsverbanden gingen we in gesprek over ‘integrale kwaliteitszorg binnen het SWV’.

17-5-2023

Ben jij de gedreven (commerciële) relatiebeheerder die we zoeken? (28-40 uur)

Ben jij sterk in het opbouwen en onderhouden van een langdurige en fijne relatie met onze klanten & partners? Vind je het leuk om contact te hebben met bestaande klanten en deze ook te adviseren? Wil jij dat jouw professionele bijdrage direct maatschappelijke impact heeft? Dan is werken bij Perspectief op School jou op het lijf geschreven. Wij zijn een snelgroeiende organisatie met een maatschappelijke missie: bijdragen aan het slagen van passend onderwijs en ondersteunen op de route naar inclusief onderwijs.

11-5-2023

Lerend Netwerk Passend Onderwijs ''Scholen die bijdragen aan het jaarplan van het SWV''

Half april 2023 vonden er twee nieuwe sessies van het Lerend Netwerk Passend Onderwijs plaats met het thema “Scholen die bijdragen aan het jaarplan van het samenwerkingsverband”​. Het waren twee succesvolle middagen waarin we met een enthousiaste deelnemers actief in gesprek zijn gegaan over elkaars visie, uitdagingen en ook een start gemaakt hebben met de manier waarop deze uitdagingen omgezet kunnen worden in resultaten.

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸