18-12-2023

Benieuwd naar alle trends en ontwikkelingen binnen POS?

De POS nieuwsbrief is weer verzonden. In deze editie lees je o.a. meer over: Trends & Tapas op 21 mei 2024, de jaarplanning data-imports, onze aankomende POS evenementen, een terugblik op 2023 en meer!

Lees meer ▸

7-12-2023

Lerend Netwerk Passend Onderwijs ''Meetbare en merkbare indicatoren''

Vorige week vonden er twee nieuwe sessies van het Lerend Netwerk Passend Onderwijs plaats met het thema “Meetbare en merkbare indicatoren formuleren om, aan de hand van data, de voortgang op de doelstellingen van het SWV te monitoren”​. Wij vonden het zeer waardevol om samen met een groep enthousiaste deelnemers in gesprek te gaan over elkaars visie en uitdagingen rondom dit uitdagende thema!

Even voorstellen: Donna Kwaaitaal, relatiebeheerder bij Perspectief op School

Deze week is Donna Kwaaitaal het team van Perspectief op School komen versterken als relatiebeheerder. Ze stelt zich graag aan je voor. Welkom bij het team, Donna!

14-11-2023

Trends & Tapas: een waardevolle middag!

Vorige week vond ons halfjaarlijkse evenement Trends & Tapas weer plaats bij Seats2Meet in Utrecht. Deze editie stond in het teken van het thema ''Dekkend netwerk: zicht op ondersteuning(smogelijkheden) binnen het SWV. We willen graag alle aanwezigen hartelijk bedanken voor hun waardevolle deelname, wij kijken enorm uit naar de volgende Trends & Tapas op dinsdag 21 juni 2024.

14-11-2023

Wij zoeken een enthousiaste (junior) projectcoördinator! (28-40 uur) (vervuld)

Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving in een functie waar je kan blijven leren? Wil jij een belangrijke bijdrage kunnen leveren binnen een snelgroeiende organisatie die bekend staat om zijn innovatieve ondersteuning binnen het onderwijs? Een functie als (junior) projectcoördinator is jou dan op het lijf geschreven. Je bent ambitieus, samenwerkingsgericht, flexibel en communicatief. Je neemt graag verantwoordelijkheid, streeft naar kwaliteit en resultaat. Je hecht aan verdere ontwikkeling, voor zowel jezelf als ons team.

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸