17-2-2022

Trends & Tapas een waardevolle middag!

Na het succes van de afgelopen drie online edities heeft POS begin februari voor de eerste keer sinds corona het Trends en Tapas event weer fysiek georganiseerd! Hierbij gingen we met elkaar het gesprek aan en genoten we van Tapas.

Lees meer ▸

17-2-2022

LNPO 8 & 10 maart: Schrijf je kosteloos in!

Na het succes van eerdere edities, organiseren we begin maart twee nieuwe sessies van het Lerend Netwerk Passend Onderwijs. Het Lerend Netwerk Passend Onderwijs is geboren uit de vraag van directeuren, bestuurders en kwaliteitsmedewerkers van samenwerkingsverbanden (SWV’s) om in gesprek te gaan met collega’s en experts over specifieke thema’s. Het thema van deze bijeenkomst is: 'Zicht op de ondersteuningsmogelijkheden van mijn scholen voor professionals, ouders en leerlingen'. Om iedereen de mogelijkheid te geven in gesprek te gaan over het bovenstaande thema, hebben wij besloten dat de bijeenkomst twee keer plaatsvindt.

27-12-2021

Ben jij de ambitieuze (junior) sales & relatiebeheerder binnendienst (32-40 uur)?

Ben jij maatschappelijk betrokken en hou je van de dynamische werkomgeving van een commerciële organisatie? Ben jij klantgericht, communicatief sterk en weet je vragen om te zetten in kansen? Een functie als (junior) sales & relatiebeheerder binnendienst bij Perspectief op School is jou dan op het lijf geschreven. Wij zijn een snelgroeiende organisatie met een maatschappelijke missie: bijdrage aan inzicht in passende ondersteuning voor leerlingen, zodat zij het beste uit zichzelf kunnen halen.

10-12-2021

POS volop in ontwikkeling!

Op dit moment wordt er achter de schermen hard gewerkt aan een aantal verbeteringen en nieuwe ontwikkelingen binnen ons platform. Deze zullen we na de kerst, begin 2022 lanceren. Met deze vernieuwing maken we ons aanbod in dashboards en rapportages nog uitgebreider en kunnen we op meerdere niveaus nog beter aansluiten. Wat komt eraan?

10-12-2021

Trends & Tapas 10 februari: Schrijf je kostenloos in!

Na een jaar van online evenementen komt Trends & Tapas terug als ons eerste fysieke evenement sinds de maatregelen rondom Covid-19! Na anderhalf jaar kijken we ernaar uit om elkaar weer te ontmoeten. Samen met directeuren, bestuurders en beleidsmedewerkers van samenwerkingsverbanden gaan we in gesprek over een nieuwe landelijke norm voor de basisondersteuning. Tussendoor wordt er samen genoten van heerlijke tapas en geluisterd naar sprekers vanuit landelijke onderwijsorganisaties.

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸