19-5-2022

Data uit LDOS automatisch gevisualiseerd in Perspectief op School

POS en LDOS zijn een samenwerking aangegaan waarbij de voor SWV’s relevante stuurdata uit LDOS automatisch gevisualiseerd worden in het innovatieve monitoringsplatform van POS. Dit wordt onder andere gerealiseerd in de dashboards ‘Verwijzingen naar het sbo, so, pro, vso’ en ‘Toewijzing van ondersteuning’.

Lees meer ▸

5-5-2022

LNPO 31 mei & 2 juni: Schrijf je kosteloos in!

Na het succes van eerdere edities, organiseren we eind mei, begin juni twee nieuwe sessies van het Lerend Netwerk Passend Onderwijs. Het Lerend Netwerk Passend Onderwijs is geboren uit de vraag van directeuren, bestuurders en kwaliteitsmedewerkers van samenwerkingsverbanden (SWV’s) om in gesprek te gaan met collega’s en experts over specifieke thema’s. Het thema van deze bijeenkomst is 'Zicht en sturing en verantwoording van doelmatige besteding van middelen.'

24-3-2022

Lerend Netwerk Passend Onderwijs: Transparantie binnen de ondersteuningsmogelijkheden, hoe doen we dat als SWV?

Het Lerend Netwerk Passend Onderwijs (LNPO) is opgezet vanuit de behoefte van samenwerkingsverbanden (SWV’s) om een plek te hebben waar directeuren, bestuurders en kwaliteitsmedewerkers hun kennis en ervaringen kunnen delen om met elkaar te kunnen leren. In maart 2022 vonden er twee sessies plaats met het thema “Zicht op de ondersteuningsmogelijkheden van mijn scholen voor professionals, ouders en leerlingen”. Het waren twee succesvolle middagen waarin we met een mooie groep enthousiaste deelnemers actief in gesprek zijn gegaan over elkaars visie, uitdagingen en ook een start gemaakt hebben met de manier waarop deze uitdagingen omgezet kunnen worden in resultaten.

28-2-2022

Ben jij de project ondersteuner die we zoeken?

Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving in een functie waar je kan blijven leren? Wil jij een belangrijke bijdrage kunnen leveren binnen een organisatie die bekend staat om zijn innovatieve ondersteuning binnen het passend onderwijs? Een functie als projectondersteuner is jou dan op het lijf geschreven. Je bent verantwoordelijk voor de ondersteuning van je collega’s bij alle lopende projecten en je vindt het leuk om onze gebruikers te voorzien van de best passende oplossing binnen elk probleem. Kortom: jij bent hét aanspreekpunt voor onze gebruikers en jouw collega’s. Enthousiast geworden? Solliciteer dan direct en versterk ons team als projectondersteuner!

28-2-2022

Ondersteuningswijzer

Vanaf maart 2022 introduceert Perspectief op School de ondersteuningswijzer. De ondersteuningswijzer biedt online inzicht in de ondersteuningsmogelijkheden van de scholen binnen een SWV. Door slimme filters kunnen ouders, leerlingen en onderwijsprofessionals eenvoudig en snel de juiste school vinden.

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸