31-5-2021

Sessies Lerend Netwerk Passend Onderwijs van Perspectief op School een groot succes!

Het Lerend Netwerk Passend Onderwijs is opgezet vanuit de behoefte van samenwerkingsverbanden om een plek te hebben waar ze kennis en ervaringen kunnen delen en van elkaar kunnen leren. In mei 2021 vonden de eerste twee sessies plaats over het thema doelmatig en rechtmatig verantwoorden.

Lees meer ▸

10-5-2021

Partneractie: koppeling tussen LDOS en het innovatieve monitoring platform van POS is gereed

Perspectief op School (POS) heeft met LDOS een automatische koppeling (API) gemaakt tussen beide systemen. Hierdoor zijn nu altijd de actuele gegevens over arrangementen, TLV’s en thuiszitters van scholen en besturen beschikbaar.

25-4-2021

Meld je aan: Trends, Tapas en Teams

Na het succes van de afgelopen twee online events, organiseren we eind mei voor de derde keer het Tapas & Trends events online: Trends, Tapas en Teams. Samen met directeuren van samenwerkingsverbanden gaan we in gesprek over het centrale thema die op het programma staat.

18-4-2021

Meld je aan: Lerend Netwerk Passend Onderwijs

Het Lerend Netwerk Passend Onderwijs is geboren uit de vraag van directeuren, bestuurders en kwaliteitsmedewerkers van samenwerkingsverbanden (SWV’s) om in gesprek te gaan met collega’s en experts over specifieke thema’s. Daarom organiseren wij dit jaar in ieder geval vier bijeenkomsten waarin SWV’s hun kennis kunnen vergroten via het delen van best practices en presentaties van experts.

25-3-2021

Even voorstellen: Ashika Gayadien, support medewerkster bij Perspectief op School

Vorige maand is Ashika Gayadien gestart als support medewerkster bij Perspectief op School. Met de komst van Ashika breidt het team zich opnieuw uit. 1 maart is ook Jan van der Wolf gestart als junior relatiebeheerder. Ashika stelt zich graag aan je voor!

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸