27-3-2024

LNPO 16 april & 18 april: Schrijf je kosteloos in!

Op 16 en 18 april organiseren we weer twee nieuwe sessies van het Lerend Netwerk Passend Onderwijs. Tijdens het LNPO gaan we op een laagdrempelige wijze met elkaar in gesprek over het actuele onderwerp ''Projectmatig en cyclisch werken met de jaarplannen in POS Monitoring''.

Lees meer ▸

26-3-2024

Samen groeien en versterken: Een terugblik op onze Tweedaagse | Perspectief op School

Vorige week hebben wij bij Perspectief op School een inspirerende tweedaagse achter de rug. Tijdens deze bijeenkomst kwam ons volledige team bijeen om elkaar beter te leren kennen en met elkaar het gesprek aan te gaan, variërend van welke stappen we gezamenlijk als organisatie gaan zetten richting de toekomst tot hoe we willen samenwerken en hoe we met onze producten en diensten samenwerkingsverbanden kunnen blijven ondersteunen. Het was dan ook bijzonder waardevol om samen te komen tot en helderheid te scheppen over de toekomst van Perspectief op School.

14-3-2024

Even voorstellen: Kenneth Dernison, trainer bij Perspectief op School

Perspectief op School groeit! Vorige week is Kenneth Dernison het team van Perspectief op School komen versterken als projectondersteuner. Hij stelt zich graag aan je voor. Welkom bij het team, Kenneth!

12-3-2024

Even voorstellen: Sophie Marcelis, trainer bij Perspectief op School

Perspectief op School groeit! Sophie Marcelis is per 1 maart gestart als trainer bij POS. Ze stelt zich met plezier even voor. Fijn om je bij ons team te hebben, Sophie!

26-2-2024

Trends & Tapas 21 mei: schrijf je kosteloos in!

Op dinsdag 21 mei is het weer zover, een nieuwe editie van Trends & Tapas! In een informele setting gaan we onder het genot van een hapje en een drankje graag met jullie in gesprek over een actueel en relevant thema, ditmaal: Samenwerken binnen het OntwikkelingsPerspectiefPlan (OPP) vanuit meerdere perspectieven in combinatie met de nieuwe handreiking.

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸