1-4-2021

Nieuw: de POS ondersteuningswijzer

POS is momenteel bezig met de ontwikkeling van de POS Ondersteuningswijzer. Met de ondersteuningswijzer komen wij tegemoet aan de vraag bij enkele van onze klanten. Zij willen het ondersteuningsaanbod op de scholen in de regio eenvoudig inzichtelijk en vindbaar maken. Ook voor bijvoorbeeld ouders en de gemeente. Dit sluit ook mooi aan bij de verbeterpunten van minister Slob.

Lees meer ▸

25-3-2021

Even voorstellen: Jan van der Wolf, junior relatiebeheerder bij Perspectief op School

Perspectief op School groeit! 1 maart is Jan van der Wolf het team van Perspectief op School (POS) komen versterken als junior relatiebeheerder. Jan heeft een interdisciplinaire achtergrond en ervaring als adviseur. Hij stelt zich graag aan je voor!

12-2-2021

Joris Elbers strategisch directeur van Perspectief op School

Goed nieuws: vanaf 1 mei 2021 (of mogelijk iets eerder) breidt het team van Perspectief op School verder uit met Joris Elbers als strategisch directeur. Joris Elbers heeft veel ervaring in (passend) onderwijs, zo was hij de afgelopen drie jaar bestuurder bij SWV PO 30 06, een samenwerkingsverband dat ook actief gebruiker is van Perspectief op School. Daarvoor was hij Manager Kwaliteit, Innovatie & Beheer bij Filios Scholengroep.

11-1-2021

Partneractie: de gegevens uit Grippa nu ook automatisch beschikbaar in het POS kwaliteitsinstrument

Perspectief op School heeft met Grippa een automatische koppeling gemaakt tussen beide systemen. Hierdoor zijn nu altijd de actuele gegevens over arrangementen, TLV’s en thuiszitters van scholen en besturen met de module kwaliteit in het POS kwaliteitsinstrument beschikbaar op stuurniveau van het samenwerkingsverband (SVW).

25-11-2020

Snel resultaat op de verbetervoorstellen van Slob met Perspectief op School

Na het Kamerdebat van 16 november zijn de lijnen voor het passend onderwijs voor de komende periode uitgezet. De 25 (verbeter)voorstellen uit de Kamerbrief van Minister Slob zijn over het algemeen positief ontvangen door de Tweede Kamer en de politiek heeft zich uitgesproken. Aan het onderwijs nu de taak om daad bij het woord te voegen en met de voorstellen van de Minister een volgende stap te maken naar verbetering van passend onderwijs.

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸