Nieuw: de POS ondersteuningswijzer

POS is momenteel bezig met de ontwikkeling van de POS Ondersteuningswijzer. Met de ondersteuningswijzer komen wij tegemoet aan de vraag bij enkele van onze klanten. Zij willen het ondersteuningsaanbod op de scholen in de regio eenvoudig inzichtelijk en vindbaar maken. Ook voor bijvoorbeeld ouders en de gemeente. Dit sluit ook mooi aan bij de verbeterpunten van minister Slob.

Wij hebben nu een uniek aanbod om mee te denken over de POS ondersteuningswijzer. Graag bieden wij drie SWV’en de mogelijkheid om zich als voorlopers aan te melden in de ontwikkeling hiervan.

Een pilot voor voorlopers

Wij hebben een ontwerp gemaakt voor een ondersteuningswijzer. Een website waarop je snel en eenvoudig de scholen bij jou in de buurt vindt die bepaalde ondersteuning bieden. In deze pilot krijg je als voorloper de mogelijkheid om mee te denken over de invulling én het werkende eindproduct.

De belangrijkste kenmerken

De ondersteuningswijzer biedt in ieder geval:

• De mogelijkheid om scholen binnen jouw SWV te zoeken op basis van verschillende kenmerken (bijvoorbeeld type school of aanwezige ondersteuning)

• Een eigen look-en-feel die aansluit bij de huisstijl van jouw SWV

• De optie voor integratie binnen de website van jouw SWV

• Een koppeling met POS zodat de getoond info over de (ondersteuning op de) scholen periodiek automatisch wordt bijgewerkt

De voorwaarden

Om als voorloper mee te doen vragen we twee zaken:

• Een investering van €4.000,- (normaliter €12.000,-)

• Een besluit tot deelname voor 15 april

Ben je geïnteresseerd in deelname aan de pilot voor de POS ondersteuningswijzer? Of heb je naar aanleiding van bovenstaande nog vragen? Neem dan contact op met Olof Craenen: 06-15841114 of olof.craenen@perspectiefopschool.nl.

Klik hier om je in te schrijven voor de pilot. Je kunt je tot 15 april inschrijven.