Joris Elbers strategisch directeur van Perspectief op School

Goed nieuws: vanaf 1 mei 2021 (of mogelijk iets eerder) breidt het team van Perspectief op School verder uit met Joris Elbers als strategisch directeur. Joris Elbers heeft veel ervaring in (passend) onderwijs, zo was hij de afgelopen drie jaar bestuurder bij SWV PO 30 06, een samenwerkingsverband dat ook actief gebruiker is van Perspectief op School. Daarvoor was hij Manager Kwaliteit, Innovatie & Beheer bij Filios Scholengroep.

Kim Schut, directeur van Perspectief op School: “We kijken uit naar de komst van Joris. Hij is een belangrijke toevoeging in ons team. Zijn kennis en ervaring in de praktijk gaan ons helpen om nog beter aan te sluiten bij de vragen van samenwerkingsverbanden. Ons product zit slim in elkaar en theoretisch is het ijzersterk. De bijdrage van Joris zal zich richten op de intensivering van het gebruik van Perspectief op School door onze klanten. De toepassing op elk niveau van strategisch tot in de school. Ik ken Joris als iemand die veel energie en drive meebrengt en zie ernaar uit om met hem samen te werken."

Al sinds 2015 ondersteunt Perspectief op School het onderwijs en samenwerkingsverbanden met een monitoring platform en training, begeleiding en advies op het gebied van passend onderwijs. Ruim 40 samenwerkingsverbanden maken hier al gebruik van. Het is een bedrijf met een heldere visie: ieder kind een passende plek binnen budget door inzicht in kwaliteit, financiën en ondersteuning. Ik heb ontzettend veel zin om een bijdrage te kunnen gaan leveren aan de groeiambitites van Perspectief op School!” aldus Joris Elbers.

Joris zal zich richten op de doorontwikkeling van Perspectief op School. Het aansluiten op, adviseren van en verbinden met mensen uit de praktijk is hem op het lijf geschreven. We zien uit naar zijn komst en frisse perspectieven!