Even voorstellen: Ashika Gayadien, support medewerkster bij Perspectief op School

Vorige maand is Ashika Gayadien gestart als support medewerkster bij Perspectief op School. Met de komst van Ashika breidt het team zich opnieuw uit. 1 maart is ook Jan van der Wolf gestart als junior relatiebeheerder. Ashika stelt zich graag aan je voor!

Hi! Ik ben Ashika Gayadien, 24 jaar oud en ik woon nu sinds twee jaar in Nieuwegein. Vijf jaar geleden volgde ik met veel plezier de opleiding tot pedagogisch medewerker, omdat ik na mijn opleiding graag bij Jeugdzorg wilde werken. Helaas heb ik door persoonlijke omstandigheden deze opleiding nooit af kunnen maken. Ik heb toen veel ervaring als administratief medewerker en het beheren van gegevens opgedaan en ik heb ontzettend veel zin om deze ervaring bij Perspectief op School in te zetten. Ik ben nu ruim een maand aan de slag als support medewerkster en ik vervul deze functie met veel plezier! Dus, heb jij vragen of problemen? Ik help je graag!” aldus Ashika Gayadien.

Olof Craenen, senior relatiebeheer bij Perspectief op School: “Ons team groeit hard. En dat is maar goed ook, want elke maand verwelkomen wij nieuwe samenwerkingsverbanden die we ondersteunen met het in praktijk brengen van hun kwaliteitszorg. We zijn dus heel blij met de komst van Ashika. Ze is klantvriendelijk, communicatief en gaat gestructureerd te werk. Allemaal eigenschappen die goed van pas komen bij een support medewerkster. Dus, heb je vragen of problemen? Schroom niet om contact op te nemen met Ashika!