Trends & Tapas 7 november: schrijf je kosteloos in!

Op 7 november gaan we tijdens Trends & Tapas weer in gesprek over een actueel thema voor samenwerkingsverbanden: ''Dekkend netwerk: zicht op ondersteuning(smogelijkheden) binnen het SWV''.

Trends & Tapas 7 november: schrijf je gratis in!
''Dekkend netwerk: zicht op ondersteuning(smogelijkheden) binnen het SWV''

Wat?
Samen met leidinggevenden en beleidsmakers van samenwerkingsverbanden gaan we in gesprek over zicht op ondersteuning(smogelijkheden) binnen het SWV.

Waarom?
Antwoord op vragen als:

• Waarom is zicht op ondersteuning(smogelijkheden) binnen het SWV belangrijk voor ouders?

• Waarom is zicht op ondersteuning(smogelijkheden) binnen het SWV belangrijk voor netwerkpartners?

• Hoe kun je zicht op ondersteuning(smogelijkheden) online beschikbaar maken?

• Hoe kan zicht op ondersteuning(smogelijkheden) gekoppeld worden aan het ouder-jeugdsteunpunt?

• Welke antwoorden kan de ondersteuningswijzer geven op bovenstaande vragen?

Voordelen?

• Bespreken van nut en noodzaak met collega SWV's

• Gastspreker Ouders & Onderwijs - belangenorganisatie voor alle ouders met kinderen in de schoolgaande leeftijd

• Genieten van heerlijke tapas