Samen groeien en versterken: Een terugblik op onze Tweedaagse | Perspectief op School

Vorige week hebben wij bij Perspectief op School een inspirerende tweedaagse achter de rug. Tijdens deze bijeenkomst kwam ons volledige team bijeen om elkaar beter te leren kennen en met elkaar het gesprek aan te gaan, variërend van welke stappen we gezamenlijk als organisatie gaan zetten richting de toekomst tot hoe we willen samenwerken en hoe we met onze producten en diensten samenwerkingsverbanden kunnen blijven ondersteunen. Het was dan ook bijzonder waardevol om samen te komen tot en helderheid te scheppen over de toekomst van Perspectief op School.

Tijdens onze bijeenkomst namen we ook de tijd om onze diverse producten, POS Monitoring, POS TOP dossier, POS ondersteuningswijzer en POS advies & implementatie, te bespreken en inzichten met elkaar te delen. Aangezien we natuurlijk enorm snel gegroeid zijn en ook POS TOP dossier onder de vleugels van Perspectief op School is gekomen, is niet iedereen even intensief betrokken bij elk van onze producten. Het was enorm verrijkend om meer achtergrondkennis te vergaren en te zien waar onze collega's dagelijks aan werken.

Met de recente uitbreiding van ons team was deze tweedaagse tevens een uitstekende gelegenheid om elkaar beter te leren kennen. Van een interactieve quiz tot bordspelletjes en tafeltennis, we hebben niet alleen nuttige discussies gevoerd, maar elkaar ook uitgedaagd op een meer informele manier.

We sloten af met een workshop schapen drijven. Dit was aanvankelijk een uitdaging, maar dankzij een goede teamverdeling en communicatie slaagden we erin om de schapen netjes door het parcours te leiden zonder daarbij het dierenwelzijn uit het oog te verliezen.

Al met al was onze tweedaagse bij Perspectief op School een waardevolle en verrijkende ervaring, waarbij we niet alleen onze missie, visie, leidende principes en professionele doelen hebben besproken, maar ook onze teamdynamiek hebben versterkt en de kennis over onze producten hebben vergroot. We kijken uit naar wat de toekomst voor ons in petto heeft en zijn vastbesloten om gezamenlijk verder te groeien en te bloeien. Graag blijven we pro actief samenwerkingsverbanden ondersteunen bij het verder realiseren van inclusief onderwijs met onze verschillende producten en diensten.