Marky Markers | ''Een kleurig cadeautje vanuit POS aan alle samenwerkingsverbanden in Nederland

Het is niet alleen onze droom dat onze dienstverlening leidt tot passende ondersteuning voor kinderen binnen het onderwijs in Nederland, maar ook dat kinderen in andere delen van de wereld naar school kunnen gaan. Vanuit deze droom én ter ere van de verhuizing naar ons nieuwe kantoor heeft ieder samenwerkingsverband in Nederland vorige week een leuk en kleurig cadeautje ontvangen: Marky Markers.

Vanuit deze droom én ter ere van de verhuizing naar ons nieuwe kantoor heeft ieder samenwerkingsverband in Nederland vorige week een leuk en kleurig cadeautje ontvangen: Marky Markers. Het motto van Marky is “Colour a kid to school”. Elke set Marky Markers helpt kinderen in Guatemala die in armoede leven om naar school te gaan. Laten we samen kleur brengen in het leven van kinderen in Guatemala en aan de slag gaan met Marky!

Meer lezen over Stichting Marky? www.stichtingmarky.nl