LNPO 16 april & 18 april: Schrijf je kosteloos in!

Op 16 en 18 april organiseren we weer twee nieuwe sessies van het Lerend Netwerk Passend Onderwijs. Tijdens het LNPO gaan we op een laagdrempelige wijze met elkaar in gesprek over het actuele onderwerp ''Projectmatig en cyclisch werken met de jaarplannen in POS Monitoring''.

Om dit thema te verkennen, hebben we Susanne Bekkers en Eline van Zuijdam van samenwerkingsverband Munio uitgenodigd. Ze delen graag hun inzichten gebaseerd op praktijkervaringen met dit onderwerp. Tijdens de bijeenkomst willen we de volgende vragen centraal stellen en samen bespreken:

• Hoe kun je als samenwerkingsverband je kwaliteitszorgcyclus vormgeven met input van de scholen?

• Op welke manier kun je de dialoog aangaan met scholen over hun doelen en ambities, zoals vastgesteld in de vragenlijst over ondersteuning en financiën?

• Hoe bevorder je een gevoel van eigenaarschap bij scholen bij het projectmatig en cyclisch werken met jaarplannen?

• Hoe voer je gesprekken over krachtige ondersteuning op school in combinatie met een schooljaarplan?

• Hoe maak je onderscheid tussen de kwaliteitszorgcyclus in jaarplannen voor het samenwerkingsverband en die van individuele scholen?

Wil jij aanwezig zijn bij deze sessie van Lerend Netwerk Passend Onderwijs? Leuk! Je kunt je inschrijven via het inschrijfformulier voor 16 of 18 april 2024. Vervolgens ontvang je van ons een bevestiging en de link naar de online Teams-meeting.

Tot bij het LNPO!