Even voorstellen: Kenneth Dernison, trainer bij Perspectief op School

Perspectief op School groeit! Vorige week is Kenneth Dernison het team van Perspectief op School komen versterken als projectondersteuner. Hij stelt zich graag aan je voor. Welkom bij het team, Kenneth!

Hoi! Ik ben Kenneth Dernison, ik ben 32 jaar en woonachtig in Zevenaar. Per 1 maart ben ik gestart bij Perspectief op School als Projectondersteuner. Tijdens mijn studie Digitale Media en Communicatie aan de Hogeschool Utrecht heb ik een breed scala aan vaardigheden ontwikkeld, variërend van marketing tot programmeren. In mijn vrije tijd besteed ik veel tijd aan werken met online databases, gamen en het kijken van televisieseries. Daarnaast geniet ik van wandelingen in de natuur en uit eten gaan. Ik kijk er erg naar uit om een waardevolle bijdrage te kunnen leveren op het gebied van data en communicatie voor POS!