''Eén team, één plek'' | POS is verhuisd naar een nieuwe locatie

De afgelopen tijd hebben we met Perspectief op School een flinke groei doorgemaakt. Niet alleen zijn onze collega’s vanuit TOP dossier in juli ‘23 bij ons gekomen, ook hebben we veel andere collega’s bij POS mogen verwelkomen. Deze groei heeft echter geleid tot een uitdaging: ons kantoor is simpelweg te klein geworden. Daarom zijn we verheugd om aan te kondigen dat we vanaf vandaag (3 april 2024) zijn verhuisd naar een nieuwe locatie. Op deze manier kunnen we allemaal als één team op één plek aan de slag.

Het nieuwe adres:
Laan van Vollenhove 3273
3706 AS Zeist

Ons nieuwe kantoor is niet alleen een fysieke verandering, maar vertegenwoordigt ook een mooie stap in de groei en bloei van ons team. Wij kijken ernaar uit om vanuit deze nieuwe setting de samenwerkingsverbanden, schoolbesturen en scholen te blijven ondersteunen bij het verder realiseren van inclusief onderwijs.