Even voorstellen: Wouter Tromp | Projectcoördinator bij Perspectief op School

Perspectief op School groeit! Afgelopen maandag is Wouter Tromp begonnen als nieuw lid van ons team projectcoördinatie. Hij stelt zich met plezier voor. Fijn om je bij ons team te hebben, Wouter!

Wouter aan het woord

Graag stel ik mezelf aan jullie voor! Sinds 7 oktober ben ik gestart als projectcoördinator bij Perspectief op School, en ik heb ontzettend veel zin in deze nieuwe uitdaging. Na mijn studie International Public Management merkte ik al snel dat, hoewel mijn interesse in internationale vraagstukken groot is, mijn passie toch ligt bij projecten die dichter bij huis staan en waarin ik direct impact kan maken.

Het afgelopen jaar heb ik met veel plezier gewerkt bij VluchtelingenWerk Nederland, waar ik onderdeel was van het crisisprogramma voor Oekraïense vluchtelingen. Toen dit programma ten einde liep, was ik klaar voor een nieuwe uitdaging, en zo kwam ik terecht bij Perspectief op School. Hier krijg ik de kans om me verder te ontwikkelen én bij te dragen aan een doel waar ik veel affiniteit mee heb. Ik kijk er enorm naar uit om samen mooie resultaten te boeken!

Om nog iets persoonlijks te delen: ik woon in Hilversum en breng in mijn vrije tijd graag een bezoek aan de bioscoop om de nieuwste films te zien. Daarnaast volg ik met veel interesse internationale politiek en experimenteer ik graag met nieuwe cocktailrecepten.

Ik kijk ernaar uit om mijn collega’s en samenwerkingspartners te leren kennen en samen aan de slag te gaan!