Een nieuwe website voor Perspectief op School

Met trots kondigen we aan dat vanaf vandaag, dinsdag 10 september 2024, onze nieuwe website live is! Na maanden van voorbereiding en ontwikkeling is het zover: een compleet nieuwe website die volledig aansluit bij de huisstijl, groei en identiteit van Perspectief op School.

Aansluitend bij de huisstijl, groei en identiteit van POS

Met trots kondigen we aan dat vanaf vandaag, maandag 9 september 2024, onze nieuwe website live is! Na maanden van voorbereiding en ontwikkeling is het zover: een compleet nieuwe website die volledig aansluit bij de huisstijl, groei en identiteit van Perspectief op School. Ook hebben we onze vijf producten overzichtelijk gepresenteerd, zodat je gemakkelijk alle informatie kunt vinden. Onze website is dé plek om op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen, aankomende evenementen en openstaande vacatures. We nodigen je van harte uit om een kijkje te nemen op onze website!