Perspectief op School groeit hard en is op zoek naar versterking!

Perspectief op School groeit hard en is op zoek naar versterking! We hebben drie vacatures openstaan: een gedreven strategisch adviseur, een ambitieuze sales-relatiebeheerder en een enthousiaste projectcoördinator.

Werken bij Perspectief op School betekent:

• Gezellig en open team met leuke borrels, etentjes, gezamenlijke activiteiten

• Een fijn kantoor met (hybride) thuiswerkmogelijkheden

• Een uitdagende werkplek die aansluit bij jou, met ruimte voor coachgesprekken en eigen inbreng

• Een informele werksfeer waarbij iedereen met zijn expertise bijdraagt aan de versterking van inclusief onderwijs

• Uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals een marktcomform salaris, 24 verlofdagen en fijne collega’s

Klinkt dit als jouw volgende stap? Bekijk de vacatures op https://perspectiefopschool.nl/vacatures en ontdek hoe jij onderdeel kunt worden van ons groeiende team. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!