Onze klanten

Samenwerkingsverbanden, besturen en scholen in het PO, VO en (V)SO

Meer dan 65 samenwerkingsverbanden in het primair en voortgezet onderwijs hebben al voor Perspectief op School gekozen. Bekijk hieronder welke klanten al met POS werken en waarom ze hiervoor hebben gekozen.

Waarom klanten voor ons kiezen

De combinatie van jaren inhoudelijke ervaring gecombineerd met innovatieve techniek en de integrale aanpak zijn belangrijke redenen waarom klanten voor ons kiezen.

We horen vaak dat onderstaande punten als prettig worden ervaren:

• De combinatie van ondersteuning, financiën en kwaliteit in één systeem (en zo een integraal beeld van passend onderwijs)

• De klantgerichtheid van ons ondersteunende team dat altijd voor jou en de scholen
    klaarstaat (geen tickets maar een direct nummer en direct een oplossing)

• Het meedenken met de situatie en de wensen van de klant om tot de beste oplossing te komen

• De flexibiliteit in de begeleiding, inrichting van vragenlijsten en de rapporten om aan te
    sluiten bij maatwerk vragen

• De aansluiting van PO, VO en (V)SO binnen één platform, hierdoor zijn ook zinvolle benchmarks mogelijk

• De wens om ons altijd verder te verbeteren

Bekijk hier de meerwaarde voor SWV, schoolbesturen en scholen ▸

Onze klanten

Meer dan 65 samenwerkingsverbanden in het primair en voortgezet onderwijs werken al met Perspectief op School. Waaronder:

Klantverhalen

Angele Jehee

Directeur SWV Westland

"We hebben nu een 0-meting en dit geeft ons input voor beleid."
Lees meer ▸

Ellen van den Brand

Bovenschools directeur Stichting BOOR

"POS geeft me rust omdat ik weet dat ik overzicht heb."

Leen Koole

Directeur school De Eenhoorn

"Dankzij POS wordt duidelijk waar wij als school voor staan en wat wij doen."

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸