Trends & Tapas 10 februari: Schrijf je kostenloos in!

Na een jaar van online evenementen komt Trends & Tapas terug als ons eerste fysieke evenement sinds de maatregelen rondom Covid-19! Na anderhalf jaar kijken we ernaar uit om elkaar weer te ontmoeten. Samen met directeuren, bestuurders en beleidsmedewerkers van samenwerkingsverbanden gaan we in gesprek over een nieuwe landelijke norm voor de basisondersteuning. Tussendoor wordt er samen genoten van heerlijke tapas en geluisterd naar sprekers vanuit landelijke onderwijsorganisaties.

Schrijf je in!

Trends & Tapas vindt plaats in 'De Pionier' Grebbeberglaan 15, op 10 februari 2022 van 16:00 - 19:00

Tijdens het evenement zullen er twee rondes worden georganiseerd waarin onze gastsprekers in de eerste ronde het woord zullen nemen. In de tweede ronde zullen we actief het gesprek met elkaar aangaan in de vorm van een rondetafelgesprek. Ook tussendoor kan er met elkaar het gesprek worden gevoerd over de besproken thema's. Dit onder het genot van een ronde koude en warme tapas.

Er zullen drie verschillende gastsprekers aanwezig zijn! Hierbij een korte introductie:

Sharon Martens
Sharon is werkzaam als ambulant begeleider voor leerlingen met TOS of doofblindheid bij Koninklijke Kentalis. Daarnaast is zij voorzitter van het Lerarencollectief. Sharon komt ons meer vertellen over haar visie en ervaringen met het proces in de weg naar een nieuwe landelijke norm van de basisondersteuning

Cornee Hoogerwerf
Cornee is nu lobbyist en voorheen beleidsmedewerker bij de Algemene Onderwijsbond. Cornee voelt zich verbonden met de belangen van de professional in het onderwijs. Het dossier basisondersteuning heeft hij dan ook als lobbyist meegenomen.

Marieke Boon
Marieke is thema adviseur passend onderwijs bij Ouders & Onderwijs. Marieke is al sinds 2001 verbonden met het onderwijs als adviseur en trainer. Ze neemt ons graag mee in hoe zij het proces ervaart en praat ons bij over de invalshoek die ouders graag willen belichten.

We zien je graag bij Trends & Tapas! Schrijf je in!