Partneractie: De begrotingsmodellen van Infinite nu ook inzichtelijk met Perspectief op School

Om de voordelen te ervaren, biedt POS samenwerkingsverbanden die gebruik maken van de begrotingsmodellen van Infinite, maar nog geen gebruik maken van POS, de mogelijkheid om kosteloos kennis te maken met het dashboard financiën.

Sinds enkele jaren bieden de begrotingsmodellen van Infinite Financieel voor samenwerkingsverbanden passend onderwijs po en vo de mogelijkheid om te koppelen met Perspectief op School (POS). Deze koppeling levert samenwerkingsverbanden inzicht in hun begroting en de realisatie daarvan via een interactief dashboard. Het dashboard biedt inzicht op alle niveaus, van een overzicht van de totale begroting tot de lasten voor de uitvoer van de onderdelen van het ondersteuningsplan (in totalen en per leerling).

Het financiële dashboard van POS:
- maakt trends binnen de ontwikkeling van de begroting inzichtelijk over de jaren heen (zowel historisch als vanuit de meerjarenbegroting)
- biedt grafische weergave van de begroting voor het OP, het jaarplan en de toelichting op de (meerjaren) begroting
- kan voortdurend geactualiseerd worden ten behoeve van tussentijdse rapportages

Tevens is er een benchmark met andere samenwerkingsverbanden mogelijk. Zo kunnen de uitgaven aan basisondersteuning, extra ondersteuning, ondersteuningstoewijzing, bestuur en organisatie en overige kostencategorieën met andere samenwerkingsverbanden vergeleken worden.

Om de voordelen te ervaren, biedt POS samenwerkingsverbanden die gebruik maken van de begrotingsmodellen van Infinite Financieel, maar nog geen gebruik maken van POS, de mogelijkheid om kosteloos kennis te maken met het dashboard financiën. Het aanbod bestaat uit:
- Drie maanden toegang tot het dashboard financiën van POS
- Een online sessie van één uur over het gebruik en de inzet van het dashboard

Wil je meer weten over de koppeling tussen de begrotingsmodellen van Infinite Financieel voor samenwerkingsverbanden passend onderwijs en POS en de mogelijkheden van het dashboard financiën? Neem dan contact op met Olof Craenen: 06-15841114 of olof.craenen@perspectiefopschool.nl.