Livestream B&T over Kamerdebat Evaluatie passend onderwijs

Nabeschouwing Kamerdebat Evaluatie passend onderwijs. Wat zijn de uitkomsten van het Kamerdebat? En wat betekent dat voor samenwerkingsverbanden en schoolbesturen? Bekijk het in de livestream op 17 november 2020.

Op 16 november 2020 spreekt de politiek zich uit over de toekomst voor passend onderwijs. De ochtend daarna, 17 november 2020, organiseert onze partner B&T een livestream waarin het Kamerdebat Evaluatie passend onderwijs wordt nabeschouwd met direct betrokkenen. Wat zijn de uitkomsten van het Kamerdebat? En wat betekent dat voor samenwerkingsverbanden en schoolbesturen?

In de livestream, onder leiding van Ron Benjamins (senior adviseur bij B&T), worden de uitkomsten van het debat toegelicht. Wat valt onder het “politieke spel” en welke uitkomsten hebben straks direct gevolgen voor de samenwerkingsverbanden en de schoolbesturen? Tino Wallaart (mede-eigenaar van een adviesbureau voor public affairs) zal zijn beschouwing geven op het debat, waarna de deskundigen dit zullen vertalen naar de consequenties voor de dagelijkse praktijk.

Deskundigen

Onderstaande direct betrokken bij passend onderwijs zullen met elkaar het gesprek aangaan. Klik hier voor het laatste overzicht met namen.

• Jack Biskop – directeur-bestuurder bij

/voorzitter

• Marieke Dekkers – lid college van bestuur

/ voorzitter

• Jeroen Goes - bestuurder van

• Yvette van Hoof - directeur/bestuurder a.i.

/ senior adviseur bij

• René Peeters – bestuurlijk ambassadeur voor

• Marieke van der Ros – inspecteur speciaal onderwijs bij

• Rogier Toes - Regiodirecteur onderwijs Amsterdam – Altra Onderwijs bij

• Bas Wesseldijk – directeur-bestuurder bij samenwerkingsverband

• Luuk van Aalst – senior adviseur bij

/ voormalig directeur samenwerkingsverband Passend Onderwijs IJssel | Berkel

In het kort

Wat: Livestream B&T over Kamerdebat Evaluatie passend onderwijs
Wanneer: Dinsdag 17 november 2020
Tijd: 9.30 – 11.00 uur
Waar: Livestream van B&T

Klik hier om je gratis aan te melden voor de Livestream – Nabeschouwing Kamerdebat Evaluatie passend onderwijs.