Ben jij de project ondersteuner die we zoeken?

Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving in een functie waar je kan blijven leren? Wil jij een belangrijke bijdrage kunnen leveren binnen een organisatie die bekend staat om zijn innovatieve ondersteuning binnen het passend onderwijs? Een functie als projectondersteuner is jou dan op het lijf geschreven. Je bent verantwoordelijk voor de ondersteuning van je collega’s bij alle lopende projecten en je vindt het leuk om onze gebruikers te voorzien van de best passende oplossing binnen elk probleem. Kortom: jij bent hét aanspreekpunt voor onze gebruikers en jouw collega’s. Enthousiast geworden? Solliciteer dan direct en versterk ons team als projectondersteuner!

Wat ga je doen?
Je hebt een dynamische rol binnen een klein team. Jij ondersteunt je collega’s bij alle lopende
projecten en jij bent het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers van ons platform:

• Je bent verantwoordelijk voor de ondersteuning van je collega’s bij alle lopende projecten
• Je draagt zorg voor administratieve ondersteuning
• Je helpt onze klanten telefonisch en per e-mail met het beantwoorden van hun vragen
• Je verwoordt klantvragen waar je niet direct een antwoord op hebt duidelijk voor je collega’s
• Je maakt heldere afspraken met onze gebruikers over de oplossing die jij ze kan bieden en op welke termijn ze deze kunnen verwachten
• Je werkt veel in MS Word en Excel en diverse online tools, zoals ons eigen online platform
• Je draagt zorg voor een fijne werkplek door facilitaire ondersteuning

Wat vragen we van je?
• Je bent organisatorisch sterk en zorgvuldig. Je kunt goed plannen en je zorgt dat iedereen tijdig voorzien is van de juiste informatie. Dankzij jouw inzet verlopen de zaken bij Operations op rolletjes en kunnen de projectcoördinatoren efficiënt werken
• Je bent proactief, klantgericht, flexibel en je pakt het eigenaarschap. Ondersteunen en helpen zit in je bloed.
• Je houdt van samenwerken, bent stressbestendig en kunt goed omgaan met deadlines
• Je kan goed luisteren, doorvragen, samenvatten en terugkoppelen
• Je hebt minimaal een diploma op mbo-niveau 4, je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift en hebt relevante werkervaring in een vergelijkbare rol

Wie zijn wij?
Perspectief op School (POS) is een jonge en groeiende onderneming, gericht op het ondersteunen van succesvol inrichten van passend onderwijs. Door het verzamelen, analyseren en inzetten van informatie helpen we om de kwaliteit van passend onderwijs te verbeteren. Dit doen we voor samenwerkingsverbanden, schoolbesturen en scholen met als doel inclusief onderwijs voor alle kinderen in Nederland.

Waarom werken bij ons?
Binnen POS krijg je de ruimte om je eigen ideeën en plannen te lanceren. Jouw bijdrage kan direct leiden tot mooie ontwikkelingen voor de organisatie en onze klanten, maar natuurlijk ook om je eigen vaardigheden te blijven ontwikkelen. Op deze manier til je niet alleen de organisatie, maar ook jezelf naar een hoger niveau. Je vervult als projectondersteuner een flexibele rol binnen een organisatie die nooit stil staat. Elke uitdaging pak jij met beide handen aan. Dit doe je samen met een team van frisse en energieke mensen. Onze klanten waarderen onze inzet, betrouwbaarheid en resultaatgerichtheid.

Wat bieden we je?
Passende arbeidsvoorwaarden waaronder een marktconform salaris, 24 verlofdagen (o.b.v. 40u) en leuke collega’s. Ook kun je rekenen op een uitdagende werkplek waar je inhoudelijk en persoonlijk kunt groeien. We hebben een informele werksfeer waarin iedereen vanuit zijn eigen expertise en kwaliteit een bijdrage levert om onze organisatie en dienstverlening verder te ontwikkelen.

Heb je interesse?
Perspectief op School heeft haar kantoor in de regio Utrecht. Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en passen de taken helemaal bij jou? Mail dan je CV en motivatiebrief naar Joris Elbers via info@perspectiefopschool.nl of bel 06-36571596