Ben jij de Junior Product Eigenaar* die we zoeken? (UX designer, IT developer, Junior Consultant Business Intelligence)

Vind je het leuk om te werken op het raakvlak van mens en technologie? | Weet jij complexe vragen van klanten om te zetten naar het gewenste product? | Snap jij hoe je data zo visualiseert dat het bruikbare informatie wordt? | Ben je in staat om jouw ontwerp samen met een development team om te zetten naar een succesvol eindresultaat? | Sta jij voor innovatie, kwaliteit en vertrouwen?

Klinkt dit als iets voor jou? Dan is onze uitdagende en afwisselende functie als Junior Product Eigenaar dé baan voor jou. Wij zoeken gemotiveerde talenten die onze producten verder ontwikkelen en nog beter laten aansluiten bij de wensen van onze klanten.

Enthousiast geworden? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe collega!

Wat ga je doen?

Je hebt een dynamische rol binnen een klein team. Jij bent verantwoordelijk voor de verdere (door)ontwikkeling van onze producten:

• Je brengt de behoeften van interne en externe betrokkenen in kaart

• Je weet deze behoefte te vertalen naar bruikbare producten

• Je analyseert data om verbanden en relevante inzichten in kaart te brengen

• Je ontwerpt nieuwe rapporten en dashboards samen met onze klanten en het interne team en weet deze te vertalen naar technische specificaties

• Je stemt de werkzaamheden af met het development team

• Je plant, coördineert en monitort de ontwikkelagenda en het ontwikkelproces

Wat vragen we van je?

• Analytisch: Je houdt ervan om complexe wensen te vertalen naar concrete oplossingen

• Creatief: Je bent in staat om data slim te vertalen naar rapporten en dashboards

• Communicatief: Je werkt goed samen en bent prettig in de omgang met je collega’s - en natuurlijk ook met onze klanten

• Leergierig: Je denkt graag mee, denkt in nieuwe mogelijkheden en wil jezelf graag blijven ontwikkelen

• Gestructureerd: Je werkt georganiseerd en bewaart het overzicht

• Ervaren: Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau, je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift

Wie zijn wij?

Perspectief op School (POS) is een jonge en groeiende onderneming, gericht op het succesvol inrichten van passend onderwijs. Door het verzamelen, koppelen en visualiseren van data verzorgen wij inzichten die helpen bij het verbeteren van de onderwijskwaliteit. Dit doen we voor samenwerkingsverbanden, schoolbesturen en scholen. Dit doen we met een hecht team van energieke en gedreven mensen die zich elke dag met passie en plezier inzetten. Onze klanten waarderen onze inzet, betrouwbaarheid en resultaatgerichtheid.

Wat bieden we je?

Passende arbeidsvoorwaarden waaronder een marktconform salaris, 24 verlofdagen (o.b.v. 40u) en leuke collega’s. Ook kun je rekenen op een uitdagende werkplek waar je inhoudelijk en persoonlijk kunt groeien. We hebben een informele werksfeer, met ruimte voor gezelligheid, waarin iedereen vanuit zijn eigen expertise en kwaliteit een bijdrage levert om onze organisatie en dienstverlening verder te ontwikkelen.

Heb je interesse?

Perspectief op School heeft haar kantoor in de regio Utrecht. Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en passen de taken helemaal bij jou? Mail dan je CV en motivatiebrief naar Joris Elbers via info@perspectiefopschool.nl of bel 06-36571596.